Binnen Microsoft Dynamics CRM kunnen digitale bijgevoegd worden entiteiten, zoals Contactpersoon of Account. Dat werkt uitstekend alleen is het wel nodig om de CRM cliënt te openen.
BuSyS heeft de module "ScanUpDyn" ontwikkeld om bestanden direct naar CRM te uploaden zonder CRM te openen. Stel dat een scanner gekoppeld is aan PC en de scanner stuurt het gedigitaliseerde bestand naar een map op de PC, dan kan de gebruiker eenvoudig het gescande bestand selecteren, onderwerp en tekst toevoegen, een account of contactpersoon selecteren en vervolgens het bestand uploaden naar Account, Contactpersoon, Offerte of Order binnen het CRM systeem.
De module is meertalig en kan eenvoudig geïnitieerd worden met een XML bestand.
Werkwijze
Bij de installatie wordt via een xml bestand aangegeven welke organisatie het betreft, de map waar de digitale documenten geplaatst worden, credentials, etc.
De gebruiker zal digitale formulieren naar de map sturen die door de module wordt bewaakt, zoals gescande brieven of tekeningen. Vervolgens wordt de module "ScanUpdDyn" opgestart en selecteert de gebruiker het bestand welke in de map geplaatst is.
Er wordt een onderwerp aan het bestand toegevoegd, aanvullende tekst voor het notitieveld.
Aan de hand van een fragment van de naam of een postcode, zoekt de gebruiker de betreffende account of contactpersoon erbij. De gegevens worden rechtstreeks uit net CRM systeem gehaald. Als er meerdere accounts of contactpersonen mogelijk zijn, klikt de gebruiker de juiste aan.
Op het volgende scherm kan de gebruiker bepalen waar het bestand geplaatst wordt.
Er zijn vier mogelijkheden:
- Bijvoegen aan betreffende Account
- Bijvoegen aan betreffende Contactpersoon
- Bijvoegen aan betreffende Offerte gekoppeld aan Account of Contactpersoon
- Bijvoegen aan betreffende Order gekoppeld aan Account of Contactpersoon
Voordelen
- Het is niet nodig om Microsoft Dynamics CRM te starten
- Met een paar klikken is het bestand te uploaden
- Op PC's waar geen CRM (Intranet) is geplaatst, kunnen wel bestanden geupload worden (bijvoorbeeld een PC direct gekoppeld aan een scanner of MultiFunctionals)
- Gaat veel sneller dan binnen het CRM systeem
- Binnen CRM zijn er bijvoorbeeld 13 klikken nodig om een bestand bij te voegen.
Binnen de ScanUpDyn module volstaan 5 klikken (2 vensters) - Meertalig
- Eenvoudig te installeren
Geen opmerkingen:
Een reactie posten